1626
FAP 1626 je najjači kamion koji je ova fabrika napravila. Jačina njegovog motora je bila 480 KS. Krajem osamdesetih ovaj kamion je učestvovao na dve trke kamiona u Mađarskoj i Španiji, iako je bio dogovoren i treći nastup na trci u Nemačkoj, do njega nije došlo. U kamion je ugrađen Mercedes motor V8, dok su šasija i kabina bili FAP’ovi. Ovo znači da je tada FAP napravio po prvi put na ovim prostorima kamion sposoban za trke sa drugim kamionima. Iako je na oba takmičenja ovaj kamion bio poslednji (drugi kamioni su imali dva puta jače motore), ovo je veliki uspeh za fabriku koja je za trideset godina od ručno sklapanih kamiona prešla put do jednog ovakvog modela namenjenog za trke kamiona (truck racing). I za kraj FAP 1626 je verovatno jedini trkački kamion koji je posle nastupa na trkama radio ono što mu je bila prvobitna namena – prevoz tereta.
Vlado Čugalj je bio vozač trkačkog kamiona, danas vozi cisternu u jednoj firmi. FAP 1626 je i dalje u garaži, zarastao u korov. Trkačka kabina je vraćena u FAP Livnicu i danas nemamo podatke šta je bilo sa njom. 
Fap na trci u Madjarskoj.
Čestitamo
Ukoliko možete da pročitate ovaj članak, uspešno ste se registrovali na Blog.rs i možete početi sa blogovanjem.



